SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA

SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA
LEADER & PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK. DAPATKAN VIVIX, SUPLEMEN HAMIL, BERSALIN MENYUSU SHAKLEE MALAYSIA

FEEDMILK, PAKAIAN MENYUSU PALING SEMPOI NOMBOR 1 DI MALAYSIA

Salam sayang semua pembaca blog bonda, semalam saya ada bercerita panjang pasal baju menyusu feedmilk yang sempoi, tak perlu iron, tiada zi...

Salam sayang semua pembaca blog bonda, semalam saya ada bercerita panjang pasal baju menyusu feedmilk yang sempoi, tak perlu iron, tiada zip mahupun butang. Nak menyusu baby kat mana-mana saja pun boleh. 

Siapa yang terlepas entry semalam boleh klik kat link pada gambar baju kat bawah tuNanti akan redirect ke blog bonda dan entry semalam.

 KLIK PADA GAMBAR ATAS UNTUK PAUTAN SEBELUM INI
KLIK PADA GAMBAR MODEL BAJU DI ATAS - untuk pautan ke link semalam
Okeh hari ni, nak cerita pasal lokasi butik Feedmilk pulak. Nanti mudahlah nak shopping baju menyusu kan. Boleh pakai hari raya nanti. Insyallah

Siapa pernah jalan-jalan ke butik area Shah Alam, Alam Avenue 2 dekat Padang Jawa? angkat tangan. Kalau dah habis pusing, pasti akan terjumpa satu-satunya butik menyusu di Alam Avenue 2. Cuba komen apa namanya?

Tadaaa.. inilah butik baju menyusu popular di Malaysia ni.


Sedikit fakta untuk ibu semua, Feedmilk adalah jenama pertama yang mengeluarkan baju menyusu tanpa butang, zip dan tak perlu nursing cover, selamber selak je.

Mesti akan ada yang cakap, iye ke? Iye betul, nak percaya atau tak bolehlah buat kajian.. silakan siapa yang rajin dan nanti share lah hasil kajian ye.. hehe..
nak sambung bebel lagi

Kalau dari luar, rupanya begini dari jauh, Ini dari depan butik, terletak di tingkat 1 ye ibu-ibu sekalian. Jangan terlajak ke tingkat 2 tau.

    
Butik-butik di Alam Avenue 2 memang banyak, pandang kiri butik, pandang kanan pun butik lagi. Tapi tak semua butik menjual produk yang sama, setiap butik ada keistimewaan masing-masing. Begitulah juga Feedmilk Boutique. Ada orang Tanya, famous sangat ke baju menyusu di Feedmilk?

Of course lah famous, kalau tak famous tak kan lah bajunya asyik ‘sold out’ setiap kali keluar baju baru.


Hemm.. sampai berebut2 orang nak membelinya. Apa yang special? Biar gambar berbicara.


CIRI-CIRI BAJU FEED MILK SEMUDAH 1,2 & 3

Sape faham, angkat tangan.. hehe.. okey, jom saya terangkan dan pastinya menyusu dengan baju Feedmilk semudah 1,2,3 sahaja. 

Selepas siap bergaya dengan baju Feedmilk, boleh ikut step di bawah :

1. Selak bahagian depan baju
2. Tarik inner baju,&
3. Susukan baby anda dengan senang hati. J
Mudahkan? Iye itulah keistimewaan baju daripada Feedmilk Boutique. Baju menyusu popular di Malaysia. 


GAMBARAN DALAM BUTIK FEEDMILK :

Jom kita lihat ke dalam butik baju menyusu popular ni pula, macam mana rupanya..

Melangkah je ke hadapan pintu, apabila terbuka sahaja pintu, terpaparlah perkataan “Feedmilk”


Kat sini selalu customer datang dan tangkap gambar. Jadi saya pun kena tangkap gambar kat sini juga nanti. Sebagai tanda dah jejak kaki ke Feedmilk. hehehe


Dalam gambar-gambar ni terdapat antara baju yang dipamerkan di butik. Dan kalau ibu-ibu datang nak cuba baju, dah tentu saja boleh.


Boleh cuba pakai, nak tengok saiz sesuai ke tak, nak cuba tengok boleh selamber selak ke tak, semua boleh.


Kalau nak tahu, setiap baju yang tergantung tu bukan untuk dijual tau, baju tu semua hanya untuk dicuba pelanggan. Just untuk ‘display’ sahaja. Apabila kita dah setuju nak beli, bagitau saja pada staf bertugas, nanti staf akan ambil baju baru untuk kita.  Ekslusif sangat cara layanan mereka pada kita kan.



Baiklah ingat tak kat mana lokasinya?

Kat sini yea, Alam Avenue 2, Jalan Serai Wangi M16/M, 40200, Shah Alam. Jika cari tak jumpa, boleh waze atau google lokasinya. Insyallah jumpa nanti

Jadi kalau nak jalan-jalan kat situ, jangan lupa singgah. Tak rugi lah, percayalah berbaloi sangat. Kalau nak search sebelum datang, boleh terus ke website, www.feedmilk.com

Boleh juga ke Fan Page Facebook Feedmilk dan instagram Feedmilk. Senang-senang whatsapp je ke 012 585 2034 untuk tempahan online, nanti admin Feedmilk akan bantu. Penat dah menaip dah, jumpa dalam next entry pula ok. 

Assalamualaikum..




Jika mencari tip kesihatan dan suplemen Shaklee semasa hamil, bersalin dan menyusu, boleh hubungi saya. Nak? Boleh saya bantu anda? hubungi saya di talian seperti di bawah
😊
Sharifah Salmiza (Bonda Miza)
012 585 2034 
(whatsapp/telegram/sms/call)
www.bondamiza.com
www.bersalinmenyusu.com

"Founder of BondaMiza Millionaire"
"Founder of Empayar Wanita Sedunia"
"Founder of Preggy Mom Club"


feel free to share dengan semua.

Moga bermanfaat.

'Be simply healthy'
Master To be Bonda Miza


Lain-lain bahan bacaan berkaitan : 



You Might Also Like

0 comments

jika ada pertanyaan sila tinggalkan komen / cadangan di sini yea. terima kasih atas komen anda.. moga bermanfaat.. :D, boleh juga hubungi saya di talian 012 5852034 (whatsapp/telegram) untuk info lanjut.

salam perkenalan mesra ~ Bonda Miza :D

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!
Jadi ahli ni bukan sekadar dapat diskaun harga je, tapi ada lagi yang lebih best. Rupa-rupanya dapat bonus walaupun makan sendiri, WOW! kalau tempat lain pun tak adanya dapat cash back macam Shaklee. kira-kira balik berbaloi, sebab bonus yang BUKAN SAHAJA boleh cover harga vitamin itu balik malah rupanya lebih daripada itu. Syoknya! :D

..

..