SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA

SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA
LEADER & PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK. DAPATKAN VIVIX, SUPLEMEN HAMIL, BERSALIN MENYUSU SHAKLEE MALAYSIA

DIARY BONDA MIZA - PART 2 , BONDA SOHO MOM JOURNEY ~ MY BABIES

S alam sejahtera pembaca kesa yangan bonda D:, hari nak f lash back, alkisah 4 tahun berlalu.. how our family jurney is began.. cewah, maca...

Salam sejahtera pembaca kesayangan bonda D:, hari nak flash back, alkisah 4 tahun berlalu.. how our family jurney is began.. cewah, macam kisah dulu-dulu plak. hehehe.. 


Alhamdulillah, Allah berikan peluang untuk saya jayakan kehamilan dan penyusuan untuk anak-anak dengan bantuan suplemen shaklee. 


Cukuplah pengalaman sedih, penyusuan pertama tak berjaya sepenuhnya. Apapun saya tetap tak patah semangat, penyusuan kedua dan ketiga ini insyallah, dirahmati.



Ini anak kedua saya, Ruzain Aliff, boleh kata ini anak Shaklee, sebab pertama kali saya mengenal Shaklee semasa berpantangkan Ruzain. 

Sihat ceria, mendapat susu ibu sepenuhnya... semasa anak sulung rania, hanya sekadar 7 bulan macam tu.. kecewa masa itu, siap nangis2 lagi.. sedih sangat!


close gambar raya...dah masuk 2 tahun
close-up, gambar di atas, ruzain semasa gigi baru 7 batang.. hehehe & semasa dah masuk awal 2 tahun..

Bonding time!


kat atas ni pula, moment bonding dengan si kakak rania dan bonda.. heheh

Ruzain jenis yang suka ikut apa kita buat, kerapnya hari-hari bungkus order, so dia pun turut bantu packing.. heheh, tolong unpack sebenarnya, habis sepah... kekeke 

 





ni park paling best! anak manja abah lah katakan.. kendong jangan tak kendong.. sempoi! moment ank & ayah bermesra ni bukan selalu-selalu boleh dok ambil.


video ni adalah video ruzain belajar huruf dan angka. Alhamdulillah seawal usia 2 tahun ruzian dah kenal semua. Baby Shaklee, asbab sy amalkan shaklee semasa penyusuan dan sambung sehingga hari ini. 



Habis sahaja penyusuan badan tahun 2015 (untuk ruzain), rania dan ruzain sambung pula dengan set kanak-kanak shaklee. antara favorite adalah mealshakes.. so memang tak pernah miss..

dah besar anak-anak bonda.. sorang dah 4 tahun.. dan 8 tahun

Kini family dah bertambah dengan hadirnya Raiqa.


Bonda dan Raiqa ~ 4 bulan
Sekarang moment indah bonda dengan 3 anak pula.. doakan moga saya berjaya pula dengan penyusuan raiqa sehingga akhirnya. another 20 months to go! 

Perubahan yang indah bermula pada tahun 2013 berjaya mengubah hidup kami sekeluarga. 

Kecewa penyusuan pertama tidak berjaya, buat saya terus berusaha.. berjaya dengan penyusuan ekselusif ruzain disambung ke Raiqa.. 

saya percaya, tiada yang mustahil dalam hidup kita. Bukan sekadar kejayaan penyusuan, malah kami dapat kesihatan dan rezeki lain yang turut sama hadir. Mulanya dipikir macam sesuatu diluar jangkauan. 

Akhirnya hasrat menjadi ibu berkerjaya yang berjaya dari rumah ada terbentang di depan mata.. dan semuanya bermula hanya kerana kami telah jatuh cinta dengan Shaklee

Hidup yang biasa-biasa boleh berubah kepada hidup yang lebih bersinar dan luar biasa. 

saya yakin ramai diluar sana pun inginkan seperti saya. Doa saya kepada semua, tiada yang mustahil dalam hidup. 

Kini impian menjadi wanita berjaya bukanlah semata-mata dicapai dengan segulung ijazah.. ia sebenarnya boleh bermula dari rumah sahaja walaupun ANDA SEORANG SURI RUMAH BIASA.

"TIADA YANG MUSTAHIL ASALKAN ADA IMPIAN, KEINGINAN DAN DISUSULI DENGAN USAHA DAN DOA YANG TAK PERNAH JEMU."


HUBUNGI SAYA UNTUK TEMPAHAN SUPLEMEN & PELUANG MENJANA PENDAPATAN HANYA DARI RUMAH
 

Saya hadiahkan Ebook percuma untuk anda “Sorry Boss!!! Saya Terpaksa Berhenti Kerja”. Sila download percuma di DI SINI




http://www.ebookniaga.com/sorryboss/shaza
(Ebook ini bukan sahaja penuh dengan tip-tip kehidupan dan bisnes, malah pengalaman sebenar seorang wanita yang pernah bekerja sebagai engineer dan akhirnya JATUH CINTA dengan perniagaannya dan membuat keputusan untuk 100% tumpuan kepada perniagaan ini.. IMPIAN menjadi SURI RUMAH BERPENDAPATAN TINGGI TERCAPAI. .. Alhamdulillah.. :D

Mudah-mudahan segala tip dan panduan perniagaan di dalam ebook ini mampu memberi motivasi kepada kita semua agar lebih berjaya dalam kehidupan di dunia dan akhirat.  

'Be simply healthy'

Master To be Bonda Miza Nazril


#BondaMiza & MFMS The Most Happening SHAKLEE Team In Malaysia


Bonda Miza Nazril

"Founder Of BondaMiza Millionaire In Shaklee"


012 585 2034 

www.bondamiza.com

www.bersalinmenyusu.com


MENARIK DIBACA: 

You Might Also Like

0 comments

jika ada pertanyaan sila tinggalkan komen / cadangan di sini yea. terima kasih atas komen anda.. moga bermanfaat.. :D, boleh juga hubungi saya di talian 012 5852034 (whatsapp/telegram) untuk info lanjut.

salam perkenalan mesra ~ Bonda Miza :D

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!
Jadi ahli ni bukan sekadar dapat diskaun harga je, tapi ada lagi yang lebih best. Rupa-rupanya dapat bonus walaupun makan sendiri, WOW! kalau tempat lain pun tak adanya dapat cash back macam Shaklee. kira-kira balik berbaloi, sebab bonus yang BUKAN SAHAJA boleh cover harga vitamin itu balik malah rupanya lebih daripada itu. Syoknya! :D

..

..