SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA

SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA
LEADER & PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK. DAPATKAN VIVIX, SUPLEMEN HAMIL, BERSALIN MENYUSU SHAKLEE MALAYSIA

TESTIMONI YOUTH SHAKLEE : MENYESAL TAK PAKAI YOUTH SHAKLEE

Sedihnya, bila anak sendiri yang kata ibunya tak cantik.  Elly bekerja dalam bidang oil and gas dan banyak terdedah dengan sinar matahari s...

Sedihnya, bila anak sendiri yang kata ibunya tak cantik.  Elly bekerja dalam bidang oil and gas dan banyak terdedah dengan sinar matahari serta habuk. 

Bila terlibat dengan terik sang mentari. Banyaknya habuk berterbangan. Semuanya hinggap kat mukanya. Kalau sekejap mungkin tak nampak la kesannya. Bila dah lama, bila lihat muka sendiri pon rasa takut dan ngeri.

Sampaikan anak Elly kata, 
"Umi, kenapa umi tidak cantik? Muka umi buruk!"
Sedihnya rasa hati. Sayunya rasa jiwa. Diremuk remuk hati bagai kertas yang dikoyak koyak. Itulah yang Elly rasa bila anak yang berusia 3 tahun tu jujur dengannya.

Mulai saat itu, Elly cuba Youth. Sungguh sungguh cuba Youth!


Akhirnya tak lama lepas tu kulitnya bagi kesan positif. Anaknya memuji


"Umi, umi makin cantik sekarang umi"

Si kecil ini sungguh jujur. Sehingga boleh kembalikan keyakinan diri si ibu.Terima kasih Youth sebab dah ubah nasib kulit Elly. Gilee tau korang Youth ni. 


Di bawah ni, Bonda kongsikan video sebenar semasa sesi temubual puan Elly ya. Terujanya. happy untuk Puan Elly, keyakinan diri pun dah makin meningkat. Alhamdulillah




Dari orang yang kulitnya tak cantik pon boleh berubah jadi jelita bangat. Menyesal tau kalau tak mencuba Youth Shaklee ni. 

Youth tengah ada special gift. Kalau nak transform diri, lekas lekas lah meminang satu set ya. Penjagaan kulit Youth Shaklee ni ada beberapa pilihan ikut keperluan kulit masing-masing, contact bonda yea, untuk konsultasi percuma. Bonda bantu yea.


boleh hubungi bonda / whatsapp terus bonda di talian 






Be simply healthy

BondaMiza 


Mencari tip kesihatan dan suplemen Shaklee semasa hamil, bersalin dan menyusu, hubungi BondaMiza ya. 

boleh hubungi bonda / whatsapp terus bonda di talian 

KOLEKSI TESTIMONI SET HAMIL & BERSALIN SHAKLEE

Disini bonda kongsikan sedikit testimoni pengguna set hamil Shaklee yang excited dengan perubahan dan lebih segar bugar lepas mengamalkan set Shaklee ni. Untuk testimoni yang lebih banyak jangan lupa klik pada gambar koleksi testimoni di bawah ya. 

Testimoni bonda sendiri, hamilkan Raiqa baru-baru ini





KLIK PADA GAMBAR UNTUK TESTIMONI SET HAMIL, BERSALIN & MENYUSU SHAKLEE SELANJUTNYA
CARA TEMPAHAN SET MENGANDUNG (PRENATAL SHAKLEE) MELALUI BONDAMIZA & BERSALINMENYUSU.COM

Untuk bonda bantu ibu-ibu buat belian dengan keahlian yang mana lebih menjimatkan sehingga 20% dengan mode bayaran tunai ke bank (CIMB / MAYBANK). Manfaat keahlian boleh terus ke link ini ya. 
 ibu-ibu boleh hubungi bonda / whatsapp terus bonda di talian 


Selain mengamalkan pemakanan sihat, amalan berpantang terbaik, ibu juga perlu tahu tatacara amalan berpantang yang betul. Di sini saya turut kongsikan juga beberapa (klik pada tajuk dibawah untuk bacaan selanjutnya):
* Produk-produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Testimoni addalah maklumbalas pengguna dan setiap orang mempunyai kesan & pengalaman yang berbeza.


MENARIK DIBACA: 





You Might Also Like

0 comments

jika ada pertanyaan sila tinggalkan komen / cadangan di sini yea. terima kasih atas komen anda.. moga bermanfaat.. :D, boleh juga hubungi saya di talian 012 5852034 (whatsapp/telegram) untuk info lanjut.

salam perkenalan mesra ~ Bonda Miza :D

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!
Jadi ahli ni bukan sekadar dapat diskaun harga je, tapi ada lagi yang lebih best. Rupa-rupanya dapat bonus walaupun makan sendiri, WOW! kalau tempat lain pun tak adanya dapat cash back macam Shaklee. kira-kira balik berbaloi, sebab bonus yang BUKAN SAHAJA boleh cover harga vitamin itu balik malah rupanya lebih daripada itu. Syoknya! :D

..

..