SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA

SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA
LEADER & PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK. DAPATKAN VIVIX, SUPLEMEN HAMIL, BERSALIN MENYUSU SHAKLEE MALAYSIA

VIVIX SHAKLEE : HARGA ISTIMEWA 2019, FUNGSI DAN MANFAATNYA LUAR BIASA!

Salam sejahtera semua pembaca blog BondaMiza. Bonda doakan moga semua yang membaca blog bonda diberikan kesihatan yang bertambah baik he...

Salam sejahtera semua pembaca blog BondaMiza. Bonda doakan moga semua yang membaca blog bonda diberikan kesihatan yang bertambah baik hendaknya, Asbab kita berikhtiar dengan vivix Shaklee.

Baiklah, bonda tahu, mesti ramai yang menunggu promosi vivix Shaklee. Promo Vivix Shaklee, boleh jadi 3-4 kali setahun, jika tak perlu tunggu promo pun, insyallah harga vivix sangat istimewa dan berbaloi, insyallah. vivix Shaklee


Tahu tak, ramai yang mesej bonda, bertanya  tentang vivix Shaklee. Pelbagai tujuan, ada yang untuk kesihatan biasa, ada juga yang melibatkan penyakit-penyakit kronik. Kebanyakkannya bermasalah buah pinggang, kencing manis, darah tinggi, SLE dan juga masalah kanser.  Suka Bonda maklumkan awal-awal, Vivix Shaklee bukanlah ubat yang bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. 


Jadi dalam entry kali ni, Bonda akan kongsikan semua info wajib tahu tentang vivix Shaklee  termasuklah Fungsi, manfaat dan juga harganya. 


APA ITU VIVIX® SHAKLEE 





Vivix Shaklee adalah dikategorikan sebagai 'minuman botani' yang lazat rasanya. Vivix mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu. Vivix Shaklee bukan ubatan ya.
















You Might Also Like

0 comments

jika ada pertanyaan sila tinggalkan komen / cadangan di sini yea. terima kasih atas komen anda.. moga bermanfaat.. :D, boleh juga hubungi saya di talian 012 5852034 (whatsapp/telegram) untuk info lanjut.

salam perkenalan mesra ~ Bonda Miza :D

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!
Jadi ahli ni bukan sekadar dapat diskaun harga je, tapi ada lagi yang lebih best. Rupa-rupanya dapat bonus walaupun makan sendiri, WOW! kalau tempat lain pun tak adanya dapat cash back macam Shaklee. kira-kira balik berbaloi, sebab bonus yang BUKAN SAHAJA boleh cover harga vitamin itu balik malah rupanya lebih daripada itu. Syoknya! :D

..

..