SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA

SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA
LEADER & PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK. DAPATKAN VIVIX, SUPLEMEN HAMIL, BERSALIN MENYUSU SHAKLEE MALAYSIA

PEMBERITAHUAN MENGENAI KETULENAN PRODUK SHAKLEE

Pemberitahuan kepada semua pengguna produk Shaklee. Pengguna yang biasa mengamalkan produk Shaklee pasti tahu, yang produk Shaklee hanya sa...

Pemberitahuan kepada semua pengguna produk Shaklee. Pengguna yang biasa mengamalkan produk Shaklee pasti tahu, yang produk Shaklee hanya sah dijual melalui SID seperti bonda dan belian di cawangan / laman Shaklee2U.com.my (untuk ahli berdaftar)

Sejak akhir-akhir ini ramai yang hubungi bonda bertanyakan status belian mereka dan ketulenan produk yang mereka beli terutama sekali di laman lazada, 11st, mudah.my dan banyak lagi. 

Disebabkan ada segelintir penjual yang ingin cepat mendapat keuntungan mereka telah mengambil jalan mudah untuk membuat jualan produk Shaklee di laman ecommerce seperti mudah.my, lazada, 11st dan berbagai lagi laman ecommerce pada kadar harga murah dan dibawah paras yang dibenarkan Shaklee. 

Saya sebagai pengedar bebas Shaklee yang sah, ingin maklumkan yang jualan di laman tersebut sebenarnya adalah menyalahi Akta Jualan Langsung. Jadi baru-baru ini Shaklee telah megeluarkan kenyataan bertulis mengenai status jualbeli di sana. 

Disebabkan ada pembeli yang rasa tertipu mendapat barangan yang hampir luput / telah luput. Malah jaminan kualiti dan ketulenan yang tidak dapat disahkan.

Jadi saya sarankan kepada semua pembeli dan bakal pembeli produk Shaklee, pilihlah saluran yang betul dengan membuat belian melalui pengedar sah seperti bondamiza dan bersalinmenyusu.com.

Jika anda bercadang mendapatkan penjimatan yang lebih baik, pilihlah untuk menjadi ahli Shaklee yang sah. Bonda akan bantu anda untuk mendaftar ye.

Ini yea bonda kongsikan kenyataan bertulis Shaklee Malaysia mengenai Jaminan Ketulenan Produk Shaklee :
PETIKAN PEMBERITAHUAN SHAKLEE : 
"Akhir-akhir ini, kami (Shaklee) telah menerima banyak pertanyaan mengenai kesahihan produk yang dijual melalui platform e-dagang  dan kami ingin menjelaskan perkara berikut: 

1. Shaklee tidak melantik atau memberi kuasa kepada mana-mana penjual dalam talian selain Shaklee Products (Malaysia) Sdn Bhd untuk menjual produk Shaklee di www.shaklee2u.com.my. 

2. Shaklee Products (Malaysia) Sdn Bhd tidak bertanggungjawab terhadap produk-produk yang dijual pada platform e-dagang, melalui jualan dalam talian dan disebabkan itu produkproduk tersebut boleh dianggap rosak, palsu atau telah tamat tempoh. 

3. Mana-mana pihak (Pengedar atau sebaliknya) yang menjual produk Shaklee di mana-mana platform e-dagang tidak diberikan kuasa oleh Shaklee Products (Malaysia) Sdn Bhd. 

4. Sesiapa yang membeli produk Shaklee melalui platform e-dagang tidak akan mendapat akses jaminan Shaklee. Kami menggesa para pengguna supaya sentiasa membeli produk Shaklee daripada Pengedar Bebas Shaklee kami atau mendaftar sebagai Pengedar Bebas Shaklee di cawangan-cawangan kami atau melalui www.shaklee2u.com.my, dan membeli secara terus dari Shaklee Products (Malaysia) Sdn Bhd. 

Jika anda meragui tentang kesahihan pembelian anda, sila e-mel kepada customerinquiry@shaklee.com untuk penjelasan lanjut. 
Sila berikan butiran terperinci tentang penjual dan bukti pembelian. Semua pertanyaan dan laporan adalah sulit. 

Terima kasih."

..................................................................................................................................................................

Jadi pilihlah yang tulen daripada saluran yang betul. Belian disaluran yang salah, bukan sahaja tiada jaminan ketulenan malah anda juga terlepas peluang mendapat manfaat yang Shaklee tawarkan termasuklah bonus atas belian dan konsultasi pemakanan yang sepatutnya SID Shaklee berikan kepada pembeli bagi memudahkan mereka mendapatkan panduan pengambilan yang tepat dan betul.

Ingat ye, ingin beli vitamin Shaklee, hubungi bonda tau :D

Your Trusted Shaklee Distributor

Sharifah Salmiza Syed Hamid (Bonda Miza Nazril) &
Mohd Nazril Bin Musa
SID : 963856

Your Trusted Shaklee Distributor since 2013 - Bonda Miza Nazril

CARA TEMPAHAN SUPLEMEN SHAKLEE MELALUI BONDAMIZA & BERSALINMENYUSU.COM

Untuk bonda bantu anda buat belian dengan keahlian yang mana lebih menjimatkan sehingga 20% dengan mode bayaran tunai ke bank (CIMB / MAYBANK). Manfaat keahlian boleh terus ke link ini ya. 

 Untuk tempahan hubungi bonda / whatsapp terus bonda di talian 

 * Produk-produk Shaklee tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Testimoni adalah maklumbalas pengguna dan setiap orang mempunyai kesan dan pengalaman yang berbeza.


MENARIK DIBACA: 


   



You Might Also Like

0 comments

jika ada pertanyaan sila tinggalkan komen / cadangan di sini yea. terima kasih atas komen anda.. moga bermanfaat.. :D, boleh juga hubungi saya di talian 012 5852034 (whatsapp/telegram) untuk info lanjut.

salam perkenalan mesra ~ Bonda Miza :D

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!
Jadi ahli ni bukan sekadar dapat diskaun harga je, tapi ada lagi yang lebih best. Rupa-rupanya dapat bonus walaupun makan sendiri, WOW! kalau tempat lain pun tak adanya dapat cash back macam Shaklee. kira-kira balik berbaloi, sebab bonus yang BUKAN SAHAJA boleh cover harga vitamin itu balik malah rupanya lebih daripada itu. Syoknya! :D

..

..