SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA

SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA
LEADER & PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK. DAPATKAN VIVIX, SUPLEMEN HAMIL, BERSALIN MENYUSU SHAKLEE MALAYSIA

TESTIMONI SET BERSALIN / BERPANTANG MENYUSU SHAKLEE CEPATKAN PENYEMBUHAN LUKA, MEMBERI TENAGA & MERIAHKAN SUSU BADAN

Alhamdulillah semakin ramai ibu yang berpuas hati dengan produk Shaklee.  KIsah saya, pada tahun 2008 semasa mengandungkan Rania Ari...

Alhamdulillah semakin ramai ibu yang berpuas hati dengan produk Shaklee. 

KIsah saya, pada tahun 2008 semasa mengandungkan Rania Arissa (anak sulung) memang belum kenal Shaklee lagi. Dah tak kenal maka, lebih banyak melayan tak sihat badan hingga dah habis berpantang pun masih tersengguk-senguk depan pc waktu kerja. Penangan tak cukup vitamin..

Sekarang, alhamdulillah, semenjak kenal Shaklee pada awal tahun 2013 maka bermula dengan set berpantang Shaklee semasa anak ke dua, memang BANYAK dan KETARA perbezaan, bersalin pun rasa lebih sihat. Susu badan alhamdulillah meriah, stok susu badan memang sangat banyak sehingga Ruzain Aliff berusia 1 tahun 2 bulan pun masih ada stok susu dipam setiap hari. 

Baby Ruzain ketika berusia 4 bulan.. my baby Shaklee
Anak Shaklee Bonda - Ruzain Aliff,  diteruskan pula dengan set kanak-kanak shaklee pula. Picture ketika Ruzain berusia 2 tahun lebih. 
Dua kanak-kanak ini antara pengguna setia Set kanak-kanak Shaklee.. alhamdulillah sejak tahun 2013 hinggalah hari ini belum pernah miss lagi suplemen. Rania dan Ruzain membesar bagai juara dan sihat

Kehamilan kali ke-3 ini pula, saya dijangka due pada 5 November 2016 nanti. Saya teruskan dengan set kehamilan Shaklee. Set ini boleh dimakan sebelum hamil dan disambung sehingga bersalin kelak dan sampai akhir hayat untuk kesihatan berkekalan, Insyallah. 
Dalam set Berpantang dan Menyusu Shaklee biasanya kita akan 'add on' beberapa suplemen lain iaitu alfalfa Complex, Ostematrik dan zinc complex (buat masa ini Zinc Complex tiada stok dipasaran. Jadi gantinya adalah Vitalea Iron Formula. Hanya perlu ambil 1 ke 2 tablet sehari. Insyallah membantu meningkatkan tenaga dan menambah darah
klik pada gambar di atas untuk mengetahui lanjut mengenai kebaikan Vitalea Shaklee masalah HB rendah / anemia
klik pada gambar di atas & di bawah untuk mengetahui lanjut mengenai kebaikan Set Bersalin Berpantang Menyusu Shaklee

Peppermint Ginger Plus antara vitamin kegemaran ramai, ia bertindak membuang angin dari tubuh sekaligus mengurangkan sakit-urat, sebu, pedih ulu hati dan gastrik semasa hamil dan bersalin. sesiapa pun boleh makan tak kira usia kanak-kanak, lelaki atau wanita.
Petikan Dari Doktor Pakar Sakit Puan, Dr. Hamid Arshat : 



“Ramai wanita yang salah anggap multivitamin seperti obimin atau lain jenama yang diberikan waktu hamil menyebabkan saiz bayi besar waktu lahir.  Pil vitamin ini penting untuk kesihatan ibu dan untuk bina darah untuk cegah kurang darah waktu bersalin. Pil-pil kalsium untuk bina tulang, folic untuk keperluan semua sel-sel baru untuk janin dan minyak ikan sebagai omega3 dan DHA untuk sel-sel otak bayi untuk jadi anak pintar."




klik pada gambar di atas untuk mengetahui lanjut mengenai Vitamin Shaklee di atas.


"Setelah bersalin TERUSKAN makan suplemen-suplemen tersebut untuk cepat pulih rahim dan kekuatan badan serta untuk susu ibu yang berkualiti. Saya cadangkan pil-pil tersebut patut dimakan terus menerus hingga akhir hayat seseorang wanita.”   


Salah seorang yang mengupas tentang kelebihan memakan supplemen bagi wanita bersalin ialah Dr. Zubaidi dalam blog beliau. Beliau mengatakan ibu berpantang yang mengambil Vitamin C, ESP dan Vitalea sangat membantu bagi tujuan pemulihan luka dalaman ibu lepas bersalin. 

Baiklah Bonda berikan beberapa testimoni set bersalin Menyusu shaklee daripada para pelanggan untuk rujukan mommies semua yea :) mereka ni antara ibu-ibu yang dah jatuh cinta dengan kebaikan Set Berpantang bersalinmenyusu Shaklee :D


























TESTIMONI ESP SHAKLEE PULA YEA : 


PROMOSI SEMASA SHAKLEE SET BERSALIN :

SET BERSALIN (POST NATAL SHAKLEE)


BARUT BENGKUNG ZIG ZAG 2 TALI DAN BENGKUNG ZIP BERSALINMENYUSU.COM  
(2 SAIZ PILIHAN READY MADE)





KEMBALI LANGSING SELEPAS MELAHIRKAN

KESIMPULAN : 
Setiap apa jua makanan yang kita ambil pada hari ini, tidak menunjukkan kesan yang ketara dalam tempoh yang singkat. Oleh itu, adalah amat penting untuk berpantang dengan sebaik-baiknya. Ingat yea, Kesihatan amat berharga.. lebih baik mencegah daripada mengubati. 

Ok setakat ini sahaja untuk kali ini, Untuk ketahui lebih lagi kaedah dan tip-tip seterusnya, jemput scroll di bawah :D



Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat dan berguna untuk semua, jemputlah 'like' dan 'share' entry ini

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa.

'Be Simply Healthy'
Bonda Miza

INGIN MENDAPATKAN SUPLEMEN DAN SET BERSALIN BERPANTANG MENYUSU SHAKLEE UNTUK ANDA & SEISI KELUARGA?
INGIN MENJANA PENDAPATAN 4-5 ANGKA SEBULAN DENGAN MODAL YANG RENDAH?
SILA HUBUNGI SAYA UNTUK KONSULTASI KESIHATAN PERCUMA
(Bonda Miza Nazril di talian 012 585 2034)



MENARIK DIBACA: 

You Might Also Like

0 comments

jika ada pertanyaan sila tinggalkan komen / cadangan di sini yea. terima kasih atas komen anda.. moga bermanfaat.. :D, boleh juga hubungi saya di talian 012 5852034 (whatsapp/telegram) untuk info lanjut.

salam perkenalan mesra ~ Bonda Miza :D

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!
Jadi ahli ni bukan sekadar dapat diskaun harga je, tapi ada lagi yang lebih best. Rupa-rupanya dapat bonus walaupun makan sendiri, WOW! kalau tempat lain pun tak adanya dapat cash back macam Shaklee. kira-kira balik berbaloi, sebab bonus yang BUKAN SAHAJA boleh cover harga vitamin itu balik malah rupanya lebih daripada itu. Syoknya! :D

..

..