SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA

SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA
LEADER & PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK. DAPATKAN VIVIX, SUPLEMEN HAMIL, BERSALIN MENYUSU SHAKLEE MALAYSIA

OMEGAGUARD : KHASIAT OMEGA 3 TERBAIK DUNIA

Kebaikan Omega 3, Bukan Sekadar Minyak Ikan biasa..  Pengambilan OmegaGuard yang mengandungi Omega 3 membantu mempercepatkan penurunan ...

Kebaikan Omega 3, Bukan Sekadar Minyak Ikan biasa.. 

Pengambilan OmegaGuard yang mengandungi Omega 3 membantu mempercepatkan penurunan berat badan..itu adalah antara salah satu manfaat Omega 3 dan Minyak ikan.


Sebenarnya banyak lagi manfaat Omega 3 ini. 

MANFAAT OMEGA 3 DALAM OMEGAGUARD SHAKLEE: 

Omega 3 bukan sekadar membantu membakar lemak dan kolestrol dalam darah dan badan, malah Omega 3 juga mempunyai 7 manfaat lain iaitu : 

1# Manfaat Omega 3 : 
MENGURANGKAN KESAKITAN DAN KERADANGAN

Asid Lemak Omega 3 terutama EPA mempunyai efek positif dalam mengurangkan keradangan. Melalui mekanisme tertentu ianya dalat meregulasikan kitaran peradangan sehingga dapat mencegah dan mengurangkan kesakitan seperti pada penyakit radang sendi, radang prostat dan radang-radang yang lain.



2# Manfaat Omega 3 : 
MENJAGA KESIHATAN KARDIOVASKULAR (JANTUNG)

Asid lemak Omega-3 membantu mengekalkan sistem kardiovaskular yang menyihatkan dengan mengekalkan tahap kolestrol dan trigliserida yang sudah berada di dalam julat normal.
3# Manfaat Omega 3 : 
KANDUNGAN EPA & DHA

1000mg kapsul OmegaGuard mengandungi 540mg EPA dan 360mg DHA.

4# Manfaat Omega 3 : 
MEMBAIKI FUNGSI OTAK DAN KECERDASAN 

Wanita yang sedang hamil yang mengamalkan pengambilan OMEGA 3 akan membantu melahirkan anak-anak yang pintar dan cerdas melalui pembentukan saraf-saraf otak yang semp



Untuk orang dewasa pula dapat meningkatkan daya ingatan dan fokus.

5# Manfaat Omega 3 : 
MENGURANGKAN DEPRESI DAN PSIKOSIS 

Peneliti dari Bahagian Psikiatri Universiti Sheffield dan juga beberapa penelitian yang lain telah menunjukkan supplement minyak ikan dapat membantu dalam pemulihan simptom-simptom depresi , bipolar dan psikosis. 
(Journal of Affective Disorder Vol. 48(2-3);149-55).

6# Manfaat Omega 3 : 
MENURUNKAN KADAR GANGGUAN KESIHATAN KANAK-KANAK 

Kajian telah menunjukkan kanak-kanak (termasuk orang dewasa) dengan ADD (Attention Deficite Disorder) dan ADHD (Attention Deficit Hrperactive Disorder) mengalami peningkatan kualiti hidup dengan mengamalkan supplemen minyak ikan / Omega.




7# Manfaat Omega 3 : 
MENYOKONG KESIHATAN MATA 

EFA adalah sebahagian daripada struktur setiap sel di dalam tubuh kita, dan merupakan nutrisi penting untuk mencapai dan mengekalkan jantung sihat dan fungsi otak, mata, kulit, sendi-sendi, rambut dan sistem imun yang sihat.



Kesimpulan : banyak sungguh manfaat Omega 3 dan fungsi omega 3 sebenarnya lebih dari hanya membantu perkembangan IQ dan Mata. 


Semoga info di atas memberikan manfaat kepada semua. 

Moga bermanfaat. 

Feel free to share artikel ini.. 

Master To Be ~ Bonda Miza


Hubungi saya untuk:
FREE CONSULTATION, AFFORDABLE PRICE
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


You Might Also Like

0 comments

jika ada pertanyaan sila tinggalkan komen / cadangan di sini yea. terima kasih atas komen anda.. moga bermanfaat.. :D, boleh juga hubungi saya di talian 012 5852034 (whatsapp/telegram) untuk info lanjut.

salam perkenalan mesra ~ Bonda Miza :D

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!
Jadi ahli ni bukan sekadar dapat diskaun harga je, tapi ada lagi yang lebih best. Rupa-rupanya dapat bonus walaupun makan sendiri, WOW! kalau tempat lain pun tak adanya dapat cash back macam Shaklee. kira-kira balik berbaloi, sebab bonus yang BUKAN SAHAJA boleh cover harga vitamin itu balik malah rupanya lebih daripada itu. Syoknya! :D

..

..