SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA

SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA
LEADER & PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK. DAPATKAN VIVIX, SUPLEMEN HAMIL, BERSALIN MENYUSU SHAKLEE MALAYSIA

Kulit Berseri, Mulus & Sihat dengan Radiant 4 Set Shaklee

Pernah tak kita tertanya-tanya bagaimana sesetengah orang terutamanya selebriti mempunyai kulit yang sihat dan berseri? Cemburu kan? Apa ye...

Pernah tak kita tertanya-tanya bagaimana sesetengah orang terutamanya selebriti mempunyai kulit yang sihat dan berseri? Cemburu kan? Apa yea yang mereka amalkan, kosmetik apa yang diguna, dan macam-macam persoalan lagi yang timbul, kan? 
Sering kali juga, anda tertanya-tanya apakah yang diperlukan untuk mendapatkan kulit yang cantik dan menawan. Salah satunya adalah mereka berikan adalah kekalkan aura positif dan sihat. ye ke? heheh itu baru sebahagian daripada rahsianya. (Set Kulit Cantik Shaklee)
JADI APAKAH RAHSIA BESAR UNTUK KULIT CANTIK BERSERI?












Semua wanita termasuklah lelaki pentingkan penampilan dan inginkan kulit sihat berseri. Nak tahu tak apakah rahsia kulit cantik sihat dan berseri? 

Kalau nak tahu, inilah setnya yang yang dibekalkan kepada kulit dan badan kita agar berseri, mulus, gebu dan sihat. Customer bonda yang dah lama amalkan set ni memang beri feedback superb! kulit mereka glow dan lebih tegang. Jerawat pun makin mengecut tau. 
Kulit yang sihat adalah kulit yang kekal segar, tegang, lembab, dan dijaga sepenuhnya. 

Aspek penjagaan luar dan dalam sangat penting. Kita memerlukan nutrien yang secukupnya untuk kulit yang berseri dan sihat dari dalam. Jadi apakah nutrien utama kunci kulit dan rambut sihat, cantik, mulus dan berseri? (Set Kulit Cantik Shaklee)

Inilah rahsianya, rahsia  ultimate kulit sihat dari dalam, glow inner out, Discover Beauty Within! wah! menarik gitu. 
Perkenalkan The Radiant 4 Set Shaklee. Set Radiant kulit cantik Shaklee melengkapkan 4 nutrien utama yang kulit kita perlukan untuk sihat, segar, tegang dan lembab. (Set Kulit Cantik Shaklee)
Ketahui 4 nutrien penting untuk kulit cantik berseri dari dalam dengan Set RADIANT 4 Shaklee.

Rahsia 1 Kulit Cantik Sihat Mulus Berseri : Protein untuk Membina Kulit yang Sihat
(Set Kulit Cantik Shaklee)
Badan dihasilkan dari protein dan dengan itu, untuk memiliki kulit yang sihat berseri, pengambilan protein yang mencukupi adalah penting kerana ia:
  • Membekalkan asid amino yang penting, yang tidak dihasilkan oleh tubuh anda untuk fungsi kulit yang optimum.
  • Menyokong pengeluaran sel-sel kulit yang sihat.
  • Terlibat dalam pemulihan serta pembaikan sel dan tisu kulit.
  • Menghasilkan hormon yang sihat dan enzim penting untuk kulit.
  • Menyokong pengeluaran asid amino glutation yang membantu melindungi sel-sel kulit dari kerosakan akibat cahaya matahari.8


Rahsia 2 Kulit Cantik Sihat Mulus Berseri : Perlindungan Antioksida dengan Vitamin C
(Set Kulit Cantik Shaklee)
Vitamin C, yang bertindak sebagai antioksida menggalakkan penghasilan kulit yang sihat dengan meneutralkan kerosakan disebabkan oleh radikal bebas. Walaubagaimanapun, badan kita tidak berupaya untuk menghasilkan vitamin C dan pengambilan vitamin C membantu untuk :
  • Mengurangkan kedutan, melegakan kulit yang kering dan kasar.4
  • Menggalakkan penghasilan kolagen dan regenerasi kulit.5,6
  • Membantu dalam penyembuhan luka.5
  • Mempertahankan kulit daripada radikal bebas.5


Rahsia 3 Kulit Cantik Sihat Mulus Berseri : Tingkatkan Keanjalan dengan Kolagen
(Set Kulit Cantik Shaklee)
Kolagen adalah struktur penting untuk kulit anda. Ia mengekalkan keanjalan kulit anda dan menghalangnya daripada berkedut, berparut dan menjadi kendur. Berita baiknya adalah badan anda boleh menghasilkannya sendiri.

Walau bagaimanapun, apabila usia semakin meningkat, jumlah kolagen yang dihasilkan semakin berkurangan, ianya akan mendedahkan anda kepada risiko kulit berkedut dan kendur. Katakan tidak kepada tanda-tanda penuaan ini dan mulakan pengambilan kolagen sekarang untuk;
  • Kulit yang lebih anjal.1
  • Mengurangkan kedutan.2
  • Kulit yang lebih lembut, lebih padat.1
  • Mengurangkan parut.2

Rahsia 4 Kulit Cantik Sihat Mulus Berseri : Kekalkan Kelembapan Kulit dengan GLA
(Set Kulit Cantik Shaklee)
Kulit yang sihat bergantung pada jumlah asid lemak pada bahagian kulit terutamanya, asid gamma-linolenic (GLA). 

Asid lemak ini berperanan penting untuk mengekalkan kelembapan kulit dan juga:
  • Mengurangkan gatal dan kulit yang bersisik.3
  • Mengekalkan kelembapan kulit.4
  • Melawan keradangan.7


Rahsia 5 Kulit Cantik Sihat Mulus Berseri : Lindungi kulit daripada sinaran UV

Kuatkan perlindungan terhadap sinaran UV dengan meningkatkan pengambilan karotenoid harian anda. Karotenoid bermanfaat dalam melindungi sel-sel kulit yang sihat daripada kerosakan sinaran matahari.6   

Ia juga dikenali sebagai ‘Pelindung Matahari Dalaman' anda. Tingkatkan perlindungan anti-keradangan dari omega-6 (GLA) dengan melengkapinya bersama vitamin C.(Set Kulit Cantik Shaklee)

Set Radiant 4 Shaklee mengandungi 4 item suplemen. Jadikan kulit sihat, berseri mulus dan berseri bermula dari dalam. 
Set Radiant (Kulit Sihat Cantik Berseri Shaklee) adalah suplemen wajib seorang wanita, ketika usia muda, kulit masih kelihatan segar dan tegang, tetapi apabila usia mula meningkat 30an, badan memerlukan lebih nutrisi untuk memastikan fungsi sel kita cukup nutirisi bagi menghasilkan sel kulit sihat. (Set Kulit Cantik Shaklee)

KLIK PADA GAMBAR DIBAWAH UNTUK INFO TERPERINCI DAN TESTIMONI SETIAP SUPLEMEN SHAKLEE


Set Radiant 4 bukan sahaja membantu mencantik dan menyihatkan kulit, malah membantu meningkatkan kesihatan secara keseluruhan termasuklah meningkatkan imunisasi terhadap kuman dan bakteria, memastikan sendi dan rambut yang sihat, perjalanan haid yang lebih baik dan membantu penyerapan vitamin lain yang lebih sempurna ke dalam badan kita. 
Apabila anda memilih Shaklee, anda akan mengetahui tiga perkara yang nyata dan benar. Ia selamat. Ia terbuktidan ia berkesan. (Set Kulit Cantik Shaklee)


Sempena bulan promosi September 2017, setiap belian Set Radiant 4 Kulit cantik berseri Shaklee (dengan keahlian) anda akan diberikan baucer tunai penjimatan semula bernilai RM60.00 dan beg percuma (sementara stok masih ada).

Promosi hanya sah sehingga 30 September 2017 sahaja tau, jangan ketinggalan

SAYA BELUM JADI AHLI SHAKLEE? 
SAYA BERMINAT JADI AHLI SHAKLEE & BUAT BELIAN SUPLEMEN, APA PERLU SAYA BUAT? 
Jangan risau, hubungi saya, untuk kami bantu anda.
BONDAMIZA (012 5852034) 

Atau boleh gunakan ID saya 963856 (SHARIFAH SALMIZA SYED HAMID) sebagai SPONSOR semasa pendaftaran ahli, untuk melayakkan anda nenyertai keluarga besar Shaklee kami di bawah BONDA MIZA & MFMS MILLIONAIRES IN SHAKLEE EMPIRE, The Most Happening Shaklee Team in Malaysia!!

Moga bermanfaat dan terima kasih kerana sudi membaca. Bonda doakan semoga pembaca kesayangan bonda sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan berkekalan. Insyallah


'Be simply healthy'
Your Trusted Shaklee Leader & Distributor


Master To Be Bonda Miza Nazril
"Founder Of BondaMiza Millionaire In Shaklee"
012 585 2034 
www.bondamiza.com
www.bersalinmenyusu.com

Rujukan:
1. Porksch E, Segger D, Degwert J, Schunck M, Zague V, Oesser S. Oral supplementation of specific collagen peptides has beneficial effects on human skin physiology: a double-blind, placebo-controlled study. Skin Pharmacol Physiol. 2014;27(1):47-55.
2. Matthias CA, Fernandes D, Kolokythas P, Kaplan H, Vogt P. Percutaneous collagen induction therapy: an alternative treatment for scars, wrinkles, and skin laxity. Plastic Reconstruct Surg. 2008;121(4):1421-1429.
3. Bjørneboe A, Søyland E, Bjørneboe GE, Rajka G, Drevon CA. Effect of dietary supplementation with eicosapentaenoic acid in the treatment of atopic dermatitis. Brit J Dermatol. 1987;117(4):463-469.
4. Cosgrove MC, Franco OH, Granger SP, Murray PG, Mayes AE. Dietary nutrient intakes and skin-aging appearance among middle-aged American women. Am J Clin
Nutr. 2007;86(4):1225-1231.
5. Catani MV, Savini I, Rossi A, Melino G, Avigliano L. Biological role of vitamin C in keratinocytes. Nutr Rev 2005;63:81–90.
6. Wolfgang Ko, Jean Krutmann. 2008. Protection from Sunburn with β-Carotene—A Meta-analysis. Photochemistry and Photobiology. 84: 284–288.
7. Kapoor R1, Huang YS. Gamma linolenic acid: an antiinflammatory omega-6 fatty acid. Curr Pharm Biotechnol. 2006 Dec;7(6):531-4.
8. PoljÅ¡ak, Borut, and Raja Dahmane. “Free radicals and extrinsic skin aging.” Dermatology research and practice 2012 (2012).

MENARIK DIBACA: 

You Might Also Like

0 comments

jika ada pertanyaan sila tinggalkan komen / cadangan di sini yea. terima kasih atas komen anda.. moga bermanfaat.. :D, boleh juga hubungi saya di talian 012 5852034 (whatsapp/telegram) untuk info lanjut.

salam perkenalan mesra ~ Bonda Miza :D

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!
Jadi ahli ni bukan sekadar dapat diskaun harga je, tapi ada lagi yang lebih best. Rupa-rupanya dapat bonus walaupun makan sendiri, WOW! kalau tempat lain pun tak adanya dapat cash back macam Shaklee. kira-kira balik berbaloi, sebab bonus yang BUKAN SAHAJA boleh cover harga vitamin itu balik malah rupanya lebih daripada itu. Syoknya! :D

..

..