SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA

SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA
LEADER & PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK. DAPATKAN VIVIX, SUPLEMEN HAMIL, BERSALIN MENYUSU SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE BABY : NATURAL, ORGANIK DAN SELAMAT. PILIHAN BAYI EKZEMA & KULIT SENSITIF

SHAKLEE BABY PILIHAN PREMIUM UNTUK BAYI EKZEMA DAN BERKULIT SENSITIF Tak sabar tau menunggu produk terbaharu Shaklee yang bakal dilancark...

SHAKLEE BABY PILIHAN PREMIUM UNTUK BAYI EKZEMA DAN BERKULIT SENSITIF

Tak sabar tau menunggu produk terbaharu Shaklee yang bakal dilancarkan 2 November 2017. Ada 2 rangkaian produk shaklee untuk kulit Youth (akan lancar pada April 2018) dan ShakleeBaby (bayi Shaklee). Hari ni nak perkenalkan rangkaian produk penjagaan bayi Shaklee. heheh, best tau :D


Perkenalkan Shaklee Baby, produk khusus penjagaan bayi yang pastinya tiada kimia terlarang seperti SLS, paraben dan lain-lain. Produk Shaklee Baby pastinya organik, natural dan sangat lembut pada bayi. 

Mommy usah bimbang tau, sebab produk bayi Shaklee dijamin selamat dan berkesan digunakan terutama sekali untuk bayi berkulit sensitif atau mengidap ekzema. 




Rangkaian produk penjagaan bayi Shaklee ni sebenarnya ada banyak, tetapi 3 produk di bawah yang akan masuk dahulu ke Malaysia. 3 produk Bayi Shaklee ini adalah : 

MANDIAN : Shakleebaby Gentle Wash, (Bayi anda mandi dengan gembira dan selamat)

Mandian Bayi Shaklee ini mengandungi chamomile organik, lavender dan berasaskan lidah buaya yang sangat baik untuk kulit. 

99% natural dengan 76% bahan-bahan organic di atas. Yang paling istimewa, formula mandian ShakleeBaby ini tidak pedihkan mata, hypoallergenic, PH seimbang dan amat sesuai untuk kulit sensitif dan bermasalah termasuk ekzema. 

Jadi mandi tiada sebarang rasa iritasi dan pedih, sangat lembut pada kulit. Mandi pun bayi akan rasa lebih tenang dan seronok. Emak pun boleh join mandi sekali. hahaha
  • 99% natural
  • 76% organic ingredients
  • Nonirritating, no-tears formula
  • Contains organic chamomile, lavender, and an aloe base
  • pH balanced

LOSYEN Shakleebaby : (Losyen Bayi Shaklee yang lembut dan melembab dengan sempurna) 

Losyen shaklee baby ini diformulasi daripada bahan semulajadi dan organik. Bahan-bahan organik yang digunakan adalah daripada biji bunga matahari, minyak biji jojoba dan dicampur bersama butter shea. 

Penggunaan lavender, chamomile, rosemary dan minyak vanilla dicampurkan untuk menjadikan losyen shaklee baby lebih segar dengan wangian lembut yang menenangkan. Belum buka botol pun dah rasa sangat istimewa dan wangi. Bukan sahaja sesuai untuk bayi malah seisi keluarga.

  • 99% Natural
  • 87% Organic ingredients
  • Formulated with organic sunflower seed and jojoba seed oils, plus shea butter. 
  • Lavender, chamomile, rosemary, and vanilla oils are infused for a calming effect.




MINYAK URUT Shakleebaby :  Massage Oil, Melembab dan menenangkan Bayi Anda




Minyak Urutan ShakleeBaby dibuat daripada minyak matahari organik, lavender dan chamomile untuk melembabkan kulit bayi. Minyak urut ShakleeBaby adalah 100% natural dan mengandungi 73% bahan organik. 


  • 99% Natural
  • 73% Organic ingredients
  • Formulated with organic sunflower oil, lavender and chamomile.




Bonda pun dah tak sabar nak cuba untuk baby Raiqa. Insyallah pada 2 November nanti, kami akan mendapat taklimat khas dan panduan shaklee baby sebelum ia dilancarkan.  Tak sabarnyaaaa... kalau nak join taklimat ini, atau tempahan ShakleeBaby, contact Bonda yea, 012 585 2034. 




SHAKLEE BABY PILIHAN PREMIUM UNTUK BAYI EKZEMA DAN BERKULIT SENSITIF


SAYA BELUM JADI AHLI SHAKLEE? 
SAYA BERMINAT JADI AHLI SHAKLEE & BUAT BELIAN SUPLEMEN, APA PERLU SAYA BUAT? 
Jangan risau, hubungi saya, untuk kami bantu anda.
BONDAMIZA (012 5852034) 

Atau boleh gunakan ID saya 963856 (SHARIFAH SALMIZA SYED HAMID) sebagai SPONSOR semasa pendaftaran ahli, untuk melayakkan anda nenyertai keluarga besar Shaklee kami di bawah BONDA MIZA & MFMS MILLIONAIRES IN SHAKLEE EMPIRE, The Most Happening Shaklee Team in Malaysia!!

Moga bermanfaat dan terima kasih kerana sudi membaca. Bonda doakan semoga pembaca kesayangan bonda sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan berkekalan. Insyallah



'Be simply healthy'
Your Trusted Shaklee Leader & Distributor

Master To Be Bonda Miza Nazril
"Founder Of BondaMiza Millionaire In Shaklee"
012 585 2034 
www.bondamiza.com
www.bersalinmenyusu.com


MENARIK DIBACA: 

You Might Also Like

0 comments

jika ada pertanyaan sila tinggalkan komen / cadangan di sini yea. terima kasih atas komen anda.. moga bermanfaat.. :D, boleh juga hubungi saya di talian 012 5852034 (whatsapp/telegram) untuk info lanjut.

salam perkenalan mesra ~ Bonda Miza :D

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!
Jadi ahli ni bukan sekadar dapat diskaun harga je, tapi ada lagi yang lebih best. Rupa-rupanya dapat bonus walaupun makan sendiri, WOW! kalau tempat lain pun tak adanya dapat cash back macam Shaklee. kira-kira balik berbaloi, sebab bonus yang BUKAN SAHAJA boleh cover harga vitamin itu balik malah rupanya lebih daripada itu. Syoknya! :D

..

..